Pyssel, pyssel & ännu mera pyssel! :D

Gud så mysigt, nu sittter jag här och lyssnar på "Chopin" ur högtalarna från vardagsrummet, jag kan göra mina dagar så bra & roliga! :)
Just nu sitter jag här vid PAPPAS data bara för att min blev det något knasigt med så jag har fått lämnat in den, så om typ sådär 1-2 veckor får jag tillbaka den, så jag kommer nog inte sitta så mycket här på några dagar men jag tror inte att ni dör för det gör inte jag! :P
Alltså jag har blivit värsta nyttiga bruden ju, jag gör egen mat från grunden typ, ibland iaf och sen så har jag lärt mig att tycka om att städa, det är faktiskt kul för att man vet ju att det kommer blir fint sen så jag har städat varje dag! Sen så har jag börjat pyssla med olika saker som tillexempel kort, armand,halsband, kläder, it´s really fun :)
Nej nu ska jag överlämna tillbaka datorn till pappa men ha en underbar dag idag! :)
Jusste jusste vänta lite, jag var faktiskt väldigt snäll mot min bäste bror idag, jag gav honom frukost på sängen, hahahaha bara för att jag hade tråkigt och var rastlös! men visst fick jag ett smygléende av stolt-myshet :)
Idag blir det hem till älsklingen och göra mat och städa och bara MYSAA!! :D <3
Pussssss på er! :D

 


Kommentarer

Skriv nåt fint till mig? <3 :

Your name darling:
Tycker du om bloggen?

Din Bloggadress:

Skriv sunshine:

Trackback
RSS 2.0