Myskvällar är bland det bästa som finns! <3

Hej åh hå hur må? haha nej vad dåligt men det bara kom upp i hjärnan. Vad har ni gjort idag då? Själv så har jag varit i skolan och sen jobbat, så efter plugget åkte jag ner till stan och köpte banan sen blev det bussen till sävja för där va kusinen och moster i kyrkan och sjöng hihi, ni vet sån dära barnsång, så då satt jag där och va med hihi mysigt! Sen gick vi hem till Carolas kompis och lämnade hennes sons napp som hon hade glömt och sen så gick vi hem till Carola och fixade lite och jag fick hälsa på kissemissarna :D
Efter allt detta idag så tog jag bussen till stan från Sävja och från stan hem, så nu är den här dagen klar för mig! Ska nog bara softa heeeeela kvällen och titta på desperate housewifes, haha jusste jag sitter och sneglar förbi tv:n ibland det är "förkväll" , det är faktiskt ett småintressant program, vissa saker iaf haha.
Nej nu ska jag fortsätta titta på tv och ska nog fixalixa lite käk!
Ha det bra! :) Puss

Kommentarer

Skriv nåt fint till mig? <3 :

Your name darling:
Tycker du om bloggen?

Din Bloggadress:

Skriv sunshine:

Trackback
RSS 2.0