Myskväll med familj!

Hellu darlings! :) Nu sitter man här i soffan med mammas data och ägaren till datan bredvid mig, vi har varit ute på stan idag och för en gångs skull så ringde jag mamma och väckte henne först, klockan åtta var det och jag sov hos Berit och det var underbart mysigt, så nu har hon och jag bestämt att jag ska sova där varje torsdag!  Jusste jag väckte berit också imorse hihi :P
Så jag har varit uppe sen åtta och då åt Berit och jag havregrynsgröt hihi sött :)
Sen så fixade jag mig och sånt och sen så tog jag bussen som gick 9.53 så jag va på stan precis tio och då va mamma där, sen så shoppade vi lite småsaker som t.e.x skosnören, mat, locktång och locktången bliré till att andvända idag! Måste ju se mysig ut när älsklingen kommer hihi, det blir en sånhära myskväll med fin middag(av mor & mig), vin, öl, cider, film, fika :)
Så nu ska mammsen och jag kirra lite käk! :)
See you later! <3

Kommentarer

Skriv nåt fint till mig? <3 :

Your name darling:
Tycker du om bloggen?

Din Bloggadress:

Skriv sunshine:

Trackback
RSS 2.0