MORGONPIGG! :D :D :D

Godmorgon alla pigga! :D Det bästa är ju att vakna pigg och verkligen måste gå upp för att inte man inte orkat ligga kvar :) Igår blev det mys :)
Familjen, pojken, brors flicka & lilla jag firade påsk, alla fick en massa saker och godis, tror nog att jag fick mest godis haha, typ tusen kilo av älskling, ett sånt där jättestort ägg ni vet :P
innan blev det kinamat och tog med hem sen blev det påskletande, vin & godis & film på det :)
Men idag är det en ny dag! :) Så den kommer bli najs, det kommer att bli PÅSKMAT! hos söta farmor & farfar :D
Nej nu ska jag fortsätta med min kinamat som blev över från igår, jag är ju först uppe idag så klart att jag måste passa på att ta när det finns kvar! ;)
Vad ska ni göra idag? Ska ni också få leta påskägg, eller måla? :D
Pussen

Kommentarer

Skriv nåt fint till mig? <3 :

Your name darling:
Tycker du om bloggen?

Din Bloggadress:

Skriv sunshine:

Trackback
RSS 2.0