Imorgon börjar vardagen igen!

Sur, sur & sur men samtidigt smygleenden ibland, ja jag känner igen mig idag! har varit ute och tittat på bil med mor, far och gulleplutten men det var inte så kul som jag trodde det skulle vara men jag klagade inte iaf.
Sen åkte vi förbi pappas kompis för han skulle lämna tillbaka filmer som han lånat eller något sånt, sen det roligaste haha det var att jag fick prova starta bilen och pappa och älskling var med.
HAHA jag gjorde världens miss! :D För vi stod precis vid infarten till gården och efter en stund innan jag hade startat den så kom en annan bil och väntade haha men sen såg hon att det var jag och vi typ "känner" varandra så hon körde förbi för hon hittade en springa haha, skämmigt men ändå kul! :P
Så snart bliré till att köra lite mera, fast på ett bättre ställe som en stor parkering.
Nej nu ska jag fråga pappa om han har tid nu men vi hörs babes!
P.s jusste, jag och mamma var på stan häromdan så nu har vi bokat tid på torsdag för linser till mig! Najs har längtat läääänge nu.
Pussss

Kommentarer

Skriv nåt fint till mig? <3 :

Your name darling:
Tycker du om bloggen?

Din Bloggadress:

Skriv sunshine:

Trackback
RSS 2.0