I väntan av Hanna....

Godmorgon sweeeetes! :) Är ni uppe än? haha det är jag, vaknade direkt av väckarklockan och igår så ställde jag in rosenvattnet i mitt rum så att jag ska spruta på mig själv i ansiktet så jag vaknar till, och se på tusan, jag stormade upp som ett spjut och ringde till hanna, och hennes pappa svarade stackarn hihi men men nån måste ju väcka henne, så han gick och väckte henne och sen smsade söta flickan till mig och skrek: usch fan vad jag e trött! :P haha så sööt!
Nej nu ska hon vara här snart nu när jag tittade på klockan ojojoj måste skynda mig nu! Ska väl typ bädda sängen och sen duscha!
Men ha en SUPERbra valborg och drick inte för mycket det slutar bara illa! Själv ska jag inte dricka alls, kanske en öl bara.
PUSS! :D

Kommentarer

Skriv nåt fint till mig? <3 :

Your name darling:
Tycker du om bloggen?

Din Bloggadress:

Skriv sunshine:

Trackback
RSS 2.0