A working day in city! :)

Godkväll nu såhär på kvällskvisten :) Vad hittar ni på idag? Själv så har jag varit i skolan och efter det tog jag bussen ner på stan, eftersom det inte blev något jobb på kliniken idag så blev det jobbsysslor i stan istället, köpa saker och sånt som vi behövde, det var jag, emma (finaste kusinen) och såklart lilla söta moster, puss på er vackra flickor och tack för en underbar och mysig dag med er två! :D
Vi tog också en fika och jag hittade en perfekt kjol på kappahi, ovanligt att jag hittar något där men men, något annorlunda brukar ju oftast vända till något bra :)
Nu har man då skaffat klubbkortet, ni vet ett sånt där häfte med massor av rabbater och sånt, värt att köpa säger jag bara! Men det gäller bara att få tiden till det haha, alla matställen är ju oftast 2för1 och då måste någon annan ta sig tid samtidigt men det fixar sig nog ;)
Var på möte idag också, höll på i 1 timme, lite mera tror jag men iallafall, bra gick det ;)
Efter mötet träffade jag en gammal kompis som jag lämnade tillbaka hennes skor till,  sen åkte jag hem och kirra lite mat till mig själv, ni vet den dära goda pizzan från Ikea och grönsaker ;)
Aja nu ska jag fortsätta med lite annat pyssel och knåp! :P haha nej men ska äta upp min egen lilla "sallad" som består av gurka och kidneybönor och sån dära fransk salladsdressing, asgott ju :D
Nej nu ska jag ta rätt på saker och ting, fortsätta titta runt på internet och sen äta upp min sallad och sen göra lite snyggt på rummet mitt, sen får man se vad som händer, men ha en bra kväll! :)
Pussis


Kommentarer

Skriv nåt fint till mig? <3 :

Your name darling:
Tycker du om bloggen?

Din Bloggadress:

Skriv sunshine:

Trackback
RSS 2.0