Ciao ciao !

Hej på er ! Idag har jag varit i skolan och jag kom i tid som vanligt :)
Nathalie och jag har haft skojigt i skolan hela dagen och wienerbröd har vi köpt som vi gör nästan varje dag i skolan, men det é ju så gottt !! :D
Sen efter skolan så tog jag bussen till stan och träffade moster och kusin, världens finaste flickor <3
Så nu sitter jag här med dom på Carolas klinik och har hjälpt henne att göra en blogg, så fint blev det :)
Nej nu ska jag hjälpa moster med kliniken och Emma och sen får jag hoppas på att jag får ett par stövlar av mamma som jag har sett på stan.
Puss på er & hoppas ni får en fin dag för det kommer jag att få efter massagen !



Kommentarer

Skriv nåt fint till mig? <3 :

Your name darling:
Tycker du om bloggen?

Din Bloggadress:

Skriv sunshine:

Trackback
RSS 2.0