Sweet morning and the day is coming

Godmorgon alla morgonpigga! :D här sitter jag och äter frukost, det blev faktiskt pommes, fisk och babymorötter med asgod juice :)
Nej nu måste jag skynda mig att äta, har egentligen inte tid med det hära nu, Carola & Emma ska hämta mig halv 12 och då ska vi till ikea och sen ska jag praktisera hos henne på kliniken och dela reklam och sånt :)
Titta gärna in på Carolas hemsida www.chokladspa.net för där finns det väldigt intressanta saker, och håll utkik efter den 7 december, om du inte har tid eller ork att titta på hennes sida så kan jag erbjuda mig att skriva här vad som står där..

Lys upp tillvaron med en Spakväll i vintermörkret! Tid: måndag 7 december kl. 19.00-20.30, drop-in till 19.30. Plats: ÖsterängsTerapeuternaÖsterängsgatan 12A portkod (5 min från VaksalaTorg). Program Under kvällen ges tillfälle till prova-på behandlingar Varmt välkomna!! Köp biljetter senast 4 december hos Katarina på Hårateljen 018-14 58 88 Vaksalagatan 35

ex gör själv ansiktsbehandling, fotmassage, choklad handpeeling med handkräm. Brynplockning till en liten penning .Smyckesförsäljning. Handla fin choklad och SPA produkter. Kl. 20.00 Föreläsning om ”Bra mat för hjärnan”. Lättare förtäring och dryck samt en välkomstpåse med prover/erbjudanden för priset: 100 kr. Passa på att handla fina julklappar.

Hoppas ni får en bra dag sweets! Ciao <3


Kommentarer

Skriv nåt fint till mig? <3 :

Your name darling:
Tycker du om bloggen?

Din Bloggadress:

Skriv sunshine:

Trackback
RSS 2.0