It´s going to happen something this day..

Hej på er förlåt för att jag inte har skrivit på ett tag, men har inte fått tid till det, men nu kan jag få in en paus och sitta här och skriva lite :)
Jaha vad har ni gjort idag då? själv har jag inet gjort så mycket, jag har bara varit hos farmor och farfar och träffat släkten för att min kusin fyllde år, det var mysigt.. :)
Ja jusste vi fick världens  godaste mat också, speciellt farmors hemgjorda potatismos den är bäst !! :D
Nej nu ska jag nog fixa iordning mig lite och tjata mera på micke att vi ska åka till skokloster, jag längtar ju så mycket till älsklingen och bejbi <3
Vad gör ni såhär på kvälsskvisten? :)
Puss ciao


Kommentarer

Skriv nåt fint till mig? <3 :

Your name darling:
Tycker du om bloggen?

Din Bloggadress:

Skriv sunshine:

Trackback
RSS 2.0