Hoooome..

Hej på er söta och glada :D Jag hade mysigt igår med FIIA och sebbe och dom fick ihop hyllan igår.
Vi åkte in till stan en sväng på kvällen och träffade kompisar och sen åkte vi hem igen och åt varmkorv med bröd, åh det va så gott! sen så åt jag massor av mandariner det a så länge sen och det va lika gott de :)
Jag kom väl hem för en timme sen ungefär och mina fötter värker som tusan, ont gör det..
Men jag överlever iallafall.
Nu sitter jag här och äter, det är så gott med pannkakor och man känner sig alltid lite yngre när man äter det bara för att man åt det oftast när man var liten och då va det det bästa som fanns haha, ja det va tider det.
Åh imorgon är man ledig precis som idag så skönt! men imorgon ska jag dansa balett och då ska jag få dansa till en riktigt fin låt som ni kan få lyssna på för nu ska jag fortsätta äta klart.
Puss och hoppas ni får en bra kväll såhär på kvällskvisten :D P.s kommentera gärna vad du tyckte om låten! :)


Kommentarer

Skriv nåt fint till mig? <3 :

Your name darling:
Tycker du om bloggen?

Din Bloggadress:

Skriv sunshine:

Trackback
RSS 2.0