Home after a looong day !

Heeloo peeps ! Idag är jag sååå trött men ändå pigg haha skitjobbigt, har liksom inte koncentrerat mig nånting idag men det är inte så konstigt.
Aja nu har man kommit efter skolan, det va assegt idag och imorgon är det gocart men jag ska inte köra jag ska bara titta på xP Jag har väl för det mesta skrattat i skolan idag, och jobbat lite bara, men men ska inte hålla påa tt skriva mera nu, jag orkar verkligen inte är så himla trött !
Guuuuud vad jag längtar till julen och nyår men längtar mest till lööööördag, då blir det krogen på ett lagligt sätt efter min 18-års fest, ska dit med Niklas i klassen fett shriimp det kommer bli, maybe FIIA och Sebbe kommer också !!!!! :D
Nej ska inte skriva mera nu, bara att jag saknar älsklingen :/ Men vet ni vad?? :D :D :D vi kommer att fira nyår tlsm, fett mysiiiiiigt :)
Puss ciao! :)


Kommentarer

Skriv nåt fint till mig? <3 :

Your name darling:
Tycker du om bloggen?

Din Bloggadress:

Skriv sunshine:

Trackback
RSS 2.0