Cosy..

Godkväll alla söta läsare, efter skolan så har jag kommit hem och ätit mat och suttit vid datan.
Sen ringde FIIA och då åkte vi till ikea med hennes pojkvän också, det var kul faktiskt men usch vad ont jag hade i fötterna sen, andvände ju dom nya klackskorna från igår.
Nu sitter vi här alla tre hemma hos Sebbe och jag har gett FIIA ansiktsbehandling och hon tyckte det va skönt som tur var haha :)
Nu så ska dom två bygga ihop nån hylla tror jag att det är som dom köpte från ikea så jag ska väl sitta här vid datan så länge och roa mig.
Men hoppas ni får en underbar kväll/natt.
Ciao! <3

Kommentarer
Postat av: Mami

Hej hjärtat vad fin din sida har blivit.

2009-11-26 @ 16:20:07
Postat av: Angelica

Hej bästa, aww tack mami!! puss

2009-11-26 @ 22:33:58

Skriv nåt fint till mig? <3 :

Your name darling:
Tycker du om bloggen?

Din Bloggadress:

Skriv sunshine:

Trackback
RSS 2.0