Can´t sleep tonight, why?

Hellu sweetes, nu sitter jag här igen på natten, jag förstår inte varför, inatt blev det till halv fyra ungefär och idag kommer jag säkert vara uppe hela natten, promise det är jobbigt men är verkligen aspigg så kan inte sova och det stör mig men vad kan man göra liksom!
Aja förlåt för att jag inte skrev nånting igår, hoppas ni inte blev sura på mig för det.
Jag hann inte skriva för jag sov ända tills klockan halv två eller två och sen åt jag och älsklingen mat och sen blev jag jättemött och trött på det och gick och lade mig en stund och sen blev klockan mycket och så gick jag in i duschen och sen somnade jag igen haha, så jag har inte hunnit, men nu när jag ändå sitter här och äter kakor och chips och juice så kan man väl lika gärna skriva en litet inlägg :P Oj ja jusstja !!! När jag kom hem idag så blev jag faktiskt lite piggare bara för att jag såg på dörren en julgrej och då blev jag direkt glad för jag älskar julen, den är såååå mysig och plus att man fyller år snart, faktiskt om sex dagar :D och sen så när jag kom hem så hade mamma ställt in två små julgranar och sängkläder med tomtar på i mitt lilla rum skitmysigt ju, åh vad jag älskar min mamma hon är bäst!! :)
Sen blev jag så peppad på att städa mitt rum extrafint så nu är mitt rum jättemysigt, jag kabn försöka hinna ta en bild nån dag så ni får se hur mysigt det är :) Nej nu orkar jag faktsikt inte skriva mera, puss ciao <3  


Kommentarer
Postat av: Natalia

FIN BLOGG BABY!! :D <3

2009-11-30 @ 09:18:15
URL: http://nataliasoder.blogg.se/
Postat av: Angelica

Tack detsamma gumman :) <3

2009-11-30 @ 13:24:07

Skriv nåt fint till mig? <3 :

Your name darling:
Tycker du om bloggen?

Din Bloggadress:

Skriv sunshine:

Trackback
RSS 2.0