All night long..

Hej på er kvällspigga :D Jag är faktiskt inte så pigg, är faktiskt övertrött snart, men vad ska man annars göra. Jag vill inte somna in själv när det är enda natten på den här veckan som man får sova hos älskling.
Anja har precis gått hem till sig, hon väntade ett tag men sen ville hon hem och sova och då fick hon göra det för mig såklart.
Nej nu orkar jag inte snart vänta längre men jag vill iallafall, får väl se vad som händer.
Usch usch känner att jag bara klagar på allt nu, men ska väl sluta skriva här för jag orkar inte skriva så mycket nu.
Ni kanske vill veta vad jag har gjort innan, sen jag åkte hemifrån.
Jag kom hem till baby och hämtade nycklarna och sen gick jag över till anja och vi fixade oss och gick över till en kompis och sen va vi med dom ett stund och sen gick vi tillbaka hem och åt lite och sen nu så sitter jag här och försöker roa mig.
Men nej nu ska jag ta och sluta skriva, men ni får sova så gott! Hoppas ni hittar på nåt kul idag (söndag), även fast det är det tråkigaste dagen eftersom man vet att man ska till skolan/jobbet nästa dag hihi.
Nighty night på er ! puss ciao <3


Kommentarer

Skriv nåt fint till mig? <3 :

Your name darling:
Tycker du om bloggen?

Din Bloggadress:

Skriv sunshine:

Trackback
RSS 2.0