All day long

Äntligen äntligen hemma efter denna långa & sega dag.
Min hjärna e så seg idag så jag ska nog inte skriva så mycket nu, men jag kom hem nyss, har varit ute med kompisar och köpte wienerbröd och choklad, det är nog det bästa som finns faktiskt.
Just nu så äter jag faktiskt en ovanligt god soppa, jag brukar inte vara sådär jättesugen på soppa i första taget, men den här är verkligen god, mamma lånade en kockbok om vegetariska rätter så jag är väldigt sugen på att få göra nånting jag med.
Nej nu ska jag fortsätta äta, ladda upp bilder från kameran, prata klart med min bejbi i telefonen och bara ta det lugnt och försöka varva ner mig lite till den här låten, den är perfekt att varva ner sig till.
Puss & kram och sov sött !
P.s älskar dig lillen <3


Kommentarer

Skriv nåt fint till mig? <3 :

Your name darling:
Tycker du om bloggen?

Din Bloggadress:

Skriv sunshine:

Trackback
RSS 2.0