A really happy day !

Äntligen 'pusst'  Nu är man hemma igen efter all promenad och shoppande.
Jag fick mina stövlar som jag ville ha och plus massa mera saker :D
Stövlarna hittade jag på sko august.
Benvärmare, tights & jackan på kappahi sen tror jag inte att det var något mer..
Åh gud så skönt det va med ansiktsbehandlingen, så avslappnande & fräsch man känner sig och så luktar det gott som tusan, det luktar choklad !! Och det bästa är ju att man kan köpa massor av produkter av en och samma serie och dom alla som jag har provat är jättebra tycker jag, och mamma tycker också det.
Gå gärna in på min mosters hemsida och kolla mer vad som finns i rosenserien på www.chokladspa.net , och där kan ni även kolla vad hon mer erbjuder, som massage, zonterterapi & pedikyr tillexempel jag lovar er hon är väldigt duktig tycker jag.
Varje gång jag har fått massage eller någon produkt så har jag blivit jättenöjd ! :D
Men nej nu ska jag ta ett sköönt bad och bara njuta så vi hörs senare..
Nighty night, puss! <3





Kommentarer
Postat av: FIIA

MIN BÖG ANGE :D:D ''' <33

2009-11-25 @ 21:00:54

Skriv nåt fint till mig? <3 :

Your name darling:
Tycker du om bloggen?

Din Bloggadress:

Skriv sunshine:

Trackback
RSS 2.0