Winter is cold & cosy :)

Hej på er snyggisar! Idag har jag varit i skolan som vanligt och det var faktiskt kul, eftersom Niklas va där, alltså vi har haft skitkul hela dagen idag, you know the shrimp? :)
Efter skolan så åkte vi bussen till stan och sen blev vi flummiga igen, askul och sen så skulle han hem och jag åkte vidare och köpte en fin tomteklänning, kan lägga upp den så får ni se :D
Och sen efter det gick jag och köpte en julklapp till FIIA, den är jättesöt men ska inte avslöja nånting eftersom att hon kanske sitter och läser det här nu :P
Nej nu ska jag fixa lite i rummet, göra fint och sånt.
Hoppas ni får en bra fortsättning såhär på kvällskvisten som kommer snart! PUSS !

 


Kommentarer

Skriv nåt fint till mig? <3 :

Your name darling:
Tycker du om bloggen?

Din Bloggadress:

Skriv sunshine:

Trackback
RSS 2.0