Tired and so much to do but still cosy with you..

Hejhej, sorry att jag inte har skrivit på länge men jag har inte fårr tiden till det helt enkelt, men nu skrvier jag igen iallafall.
Jag och Niklas sov hos emil igår fett mysigt det va,  vi åt glass och tittade på filmen Jalla jalla haha så stört rolig film :D
Sen somnade vi och emil och malin skulle åka tidigt för att gå till jobbet så vi gick väl upp runt 7-8 tyvärr haha men vad ska man göra.
Sen gick vi hem till mig och tänkte förtätta sova men nej det fick man ju inte för jag skulle träffa Inger på stan klockan 10 för att hälsa på praktiken som jag ska jobba på &  det är Hemtex förresten, det är så himla mysigt där på vintern :)
Sen efter det så gick Niklas & jag hem till honom och hade det mysigt och så, men sen vid klockan ett så hämtade mamma och micke mig för att vi skulle till bup och prata om några nya mediciner som jag ska få för koncentrationen och det gick bra.
Men nu är jag äntligen hemma igen och det är så himlaaans sköönt !! Nej nu ska jag fortsätta äta mina chips och sen ska jag nog ta ett riktigt skööönt bad och bara mysa med mig själv och sen ska jag ha mina mystofflor på mig som jag har nu också hihi :) Åh vad jag älskar julen !! :D :D
Förutom att jag måste julkortssortera på posten men man tjänar så grymt bra med pengar så det är bara därför annars så suger det stenhårt ! IMORGON FYLLER JAG 18 ÅR, då blir det fest i lokalen med släktingar och kompisar och efter det blir det krogen med tomtedräkt :D :D :D Puss på er allihopa och hoppas ni får mysigt såhär på kvällskvisten och framåt för det ska jag ha iallafall.
P.S. sneakgay & Sneakshrimp <3




Kommentarer

Skriv nåt fint till mig? <3 :

Your name darling:
Tycker du om bloggen?

Din Bloggadress:

Skriv sunshine:

Trackback
RSS 2.0