Sleeping & working

Godmorgon på er sötnosar! :) Jag vaknade väl för ungefär en kvart sen, så jag har värmt en pizza i mikron så nu sitter jag här och äter den :D
Usch usch usch vad jag har jobbat känns det som, kroppen känner verkligen av det iallafall.
Jobbar på posten 18.00-23.00 och vi har fått jätteroliga skyddsskor.
Första dagen jag jobbade fick jag en kompis direkt och det känns faktiskt väldigt bra för då har man nån att prata med och det bästa är ju att hon bor jättenära mig så vi brukar ta bussen tillsammans :)
Ja jusste förlåt att jag inte har skrivit på länge men det blir ju så när man jobabr sent och sover på dagen för att orka jobbet.
Ska försöka hinna, men kan inte lova nånting.
PUSS PÅ ER ! <3


Kommentarer
Postat av: Natalia

hej sötnos :D du kommer imorgon va? Då ska vi baka tillsammans hihi :D <3

2009-12-14 @ 13:56:00
URL: http://nataliasoder.blogg.se/
Postat av: Angelica

Hej snygging, hihi ja det är klart jag kommer, lätt att vi ska baka liksom <3

2009-12-14 @ 14:10:58

Skriv nåt fint till mig? <3 :

Your name darling:
Tycker du om bloggen?

Din Bloggadress:

Skriv sunshine:

Trackback
RSS 2.0