School & later work..

Heej på er alla glada :D !! Idag har jag varit i skolan med alla människor, och den snygga killen haha you know who, i know! ;) Nej men sen så har jag bara tagit de lugnt här hemma och suttit här som jag fortfarande gör och snart ska jag träffa emil.
Ikväll ska man jobba klockan sex igen, usch usch men så farligt är det inte faktiskt, man tjänar pengar liksom och det är väldigt najs ;)
I helgen har jag haft jättemysigt, jag va med efraim, johanna, niklas och hans kompisar. Fett myyyysigt !!! :D
På torsdag ska man träffa ida och äta lunch och bara umgås och sen på lördag ska jag och emelie köpa julklappar tillsammans.
Ja vad ska man säga, jobba på söndagen 16.00 - 23.00 usch och blä men det ordnar sig nog.
Nej nu ska jag träffa emil men vi hörs!
Puss & kram och hoppas ni får en underbar dag & kväll <3




Kommentarer

Skriv nåt fint till mig? <3 :

Your name darling:
Tycker du om bloggen?

Din Bloggadress:

Skriv sunshine:

Trackback
RSS 2.0