My school is cute :)

Heeey you, idag har jag inte varit lika trött för att jag somnade tifigt igår, asskönt somnade faktiskt vid nio på kvällen :)
Idag har jag tittat på julkalandern och den sög precis som jag trodde, julkalandern var mycket bättre förut när man va liten.
Aja men idag har jag varit med skolan på gocart i boländerna, det va kul faktiskt men körde inte utan tittade bara på, så jag och Níklas satt och pratade aslänge med varandra för han ville inte heller köra så det va tur för mig hihi, vi har alltid så kul och kommer alltid vara lika konstiga hoppas jag på iallafall :D
Snart ska jag väl till Gränby centrum och träffa Ida, vi ska fika och titta på julklappar så det blir mysigt tycker jag :) Tror nog inte att jag ska in mer hit ikväll så jag säger väl godnatt redan nu och hoppas ni sover gott och är utvilad tills imorgon för det ska jag vara så jag orkar hela dagen i skolan imorgon.
Nej nu ska jag börja fixa iordning mig så att jag hinner men ni får ha en superbra toppenkväll såhär på kvällskvisten :)
Puss på er !! <3



Kommentarer

Skriv nåt fint till mig? <3 :

Your name darling:
Tycker du om bloggen?

Din Bloggadress:

Skriv sunshine:

Trackback
RSS 2.0