Eighteen.. :D

Godmorgon på er söta! :) Idag är jag arton, som jag blev igår dårå, det är najs faktiskt.
Happ blev kalas med släkt och vänner igår i lokalen där jag bor, sen drog jag, niklas, emelie, bästa kusin och några till med till krogen Williams och det va kul faktiskt :D
Sen när williams stängde så var det tydligen efterfest nånstans och jag hängde på ja men sen slutade det hela med att jag satt på max med kusinen, emelie och vad han nu heter den andra iallafall, eftersom ingen av oss visste var efterfesten va nånstans haha.
Men vid fyra tiden åkte jag hem och sov iallafall och såå sköööönt det var att sova.
Idag ska jag hem till Jocke men det är först på kvällen annars vet jag inte vad jag ska göra, men om jag ska vara ärlig så känns det som att jag inte orkar göra nånting just idag.
Hoppas ni har haft en lika bra kväll som jag hade igår! och hoppas ni får en lika bra dag idag :D
Puss ! <3 


Kommentarer
Postat av: Natalia

grattisgrattisgrattis i efterskott :D Kul att du hade en dunder födelsedag! <3

2009-12-06 @ 17:54:25
URL: http://nataliasoder.blogg.se/
Postat av: Anonym

Aww tack gumman :D <3

2009-12-08 @ 13:12:30

Skriv nåt fint till mig? <3 :

Your name darling:
Tycker du om bloggen?

Din Bloggadress:

Skriv sunshine:

Trackback
RSS 2.0