Det närmar sig ett nytt år :)

Hello sunshines :D Idag har jag inte hunnit gjort så mycket men har vaknat upp och hörde min bebi prata med nån i telefonen och sen skulle han åka till garaget så då passade jag på att gå upp och äta frukost och grejer, sen har jag bara suttit här och roat mig själv :)
Nu är iallafall mysisen hemma igen, så ska väl börja fixa mig lite.
P.s Saknar min underbara familj där hemma, så får väl se om vi åker hem idag eller imorgon :)
IMORGON ÄR DET NYÅR !! Då ska jag vara med dom finaste vännerna (Ola, Fanny & Bebii) och äta god pizza och maybe åka pulka, sen får vi väl se vad som väntar oss, men kul ska det bli iallafall <3 :D :D
Vad ska ni göra på nyår, tell me ? ;) PUSS <3


Kommentarer
Postat av: mami

Hej hjärtat! Jag längtar till att du ska komma hem. Ses snart! Puss mami

2009-12-30 @ 21:20:53

Skriv nåt fint till mig? <3 :

Your name darling:
Tycker du om bloggen?

Din Bloggadress:

Skriv sunshine:

Trackback
RSS 2.0