Christmas timee :D !!

Godmorgon alla söta vänner, idag är jag uppe väldigt tidigt och jag vet faktiskt inte varför men jag är fortfarande trött men kan inte somna om heller så ! :D Igår var det julklappar på dagen och klockan 00.00 :)
Jag har fått en massa fina julklappar, jag ska visa bilderna sen när jag har lagt in dom på datorn för jag har inte hunnit med det.
Igår var jag hos mormor och firade jul, det var jättemysigt och roligt och god mat och innan det vid tolvtiden på natten firade vi julafton hemma :D
Det var nog min bästa kväll på väldigt länge det va såååå mysigt, min älskade bebis var här och åt mat och umgicks med mig, mamma och pappa, han kommer att läsa det här så jag säger till dig att jag älskar dig jättemycket <3 :)
Nej nu ska ni ha en fortsatt trevlig dag, för det ska jag ha! :)
Ja jusste jag kom och tänka på min moster :) Gå in på hennes sida www.chokladspa.net
PUSS ! <3


Kommentarer
Postat av: Hubbe

tjoho fan Berra min vän det låter fint de :)

fixar vi käk ikväll åt pöjksen, blir fint de me.

Puss

2009-12-25 @ 09:33:12
Postat av: Angelica

Tjena Hubbe min bästa vän <3

Jodå klart att vi ska fixa käk till oss det kommer bli najs ;) saknar dig skitmycket men vi ses ju ändå vid tolv haha, puss love you sweetheart <3<3

2009-12-25 @ 11:12:18
URL: http://angelicalsson.blogg.se/

Skriv nåt fint till mig? <3 :

Your name darling:
Tycker du om bloggen?

Din Bloggadress:

Skriv sunshine:

Trackback
RSS 2.0